27 Mayıs 2014 Salı

Apartman (Site) Yöneticisi (Yönetim Kurulu) Görevleri

Yöneticinin görevleri, yönetim planında belirtilir. Yönetim planında aksi olmadıkça yöneticinin görevleri özetle şunlardır:
- Kat malikleri kurulunca verilen kararları ifa etmek,
- Anataşınmazın (bina, site, apartman, AVM, iş merkezi vs.) amacına uygun olarak kullanılması, korunması, bakımı ve onarımı için gerekli önlemleri almak,
- Anataşınmazın genel yönetim işleri ile korunma, onarım, temizlik gibi işleri ve asansör, kalorifer, hidrofor, bahçe, sigorta vb. için kat maliklerinden avans olarak uygun bir miktarda para toplamak ve bu avansın bitmesi halinde, geri kalan işler için yeniden avans toplamak,
Apartman/sitenin idaresiyle alakalı diğer tüm ödemeleri kabul etmek, yönetim dolayısıyla doğan borçları ödemek,
Apartman veya sitenin tümünü ilgilendiren tebligatı almak,
- Borç ve yükümlülüklerine yerine getirmeyen kat maliklerine karşı dava ve icra takibi yaptırmak ve kanuni ipotek hakkını tescil ettirmek,
- Topladığı paraları yatırmak ve gerektiğinde geri çektirmek üzere muteber bir bankada hesap açmak,
Kat malikleri kurulunu (olağan veya olağanüstü) toplantıya çağırmak,
- Defter tutmak ve belgeleri muhafaza etmek,
- Yıllık işletme projesini (bütçe) hazırlayıp onaylatmak,
- Karar ve işletme defterini tasdik ettirmek,
- Personel ile sözleşme yapmak, bordro düzenlemek, çalışmasını denetlemek,
- Kaloriferci belgesi ve asansör işletme belgesi gibi işlemleri takip etmek,
Yönetici/yönetim kurulunun ad, soyad ve telefonlarını bina içerisine asmak.
Profesyonel yönetim için bizimle irtibata geçebilirsiniz.

ÖZKA DANIŞMANLIK YÖNETİM VE TEMİZLİK SAN.TİC. LTD. ŞTİ.
CEVİZLİDERE MAH. CEYHUN ATUF KANSU CAD. NO: 183/3 BALGAT-ÇANKAYA/ANKARA
TELEFON: 0312 – 473 71 00
FAKS:       0312 – 473 71 03
E-POSTA: info@ozkayonetim.com

Ankara Profesyonel Site Yönetimi'nden alınmıştır.Not: